Pozdrav ekipa,
Predstavljam vam nešto na čemu radim sa pauzama od CK.  Riječ je o poznatoj maketi sovjetskog teškog tenka JS-2 u mjerilu 1/48. 

Što se tiče same makete, ona je umanjena verzija vrhunske varijante u 1/35 tako da je sam rasklop jednostavan, slaže se bez previše nervoza, sve lijepo nasjeda.
Preporuka za relaksacijski projekt, upravo što je i meni cilj. Radim ju direktno iz kutije, bez ikakvih dodatnih dodataka ili detaljiranja. No za one koje žele više, mogu iz ove makete napraviti super detaljnu repliku.

Inače, krenuo sam s podvozjem. Gusjenice su dane u nekoliko većih komada i ostatak u manjim i pojedinačnim dijelovima. Malo pripaziti prilikom slaganja, jedna gusjenica (prva) mi nije savršeno nasjela kao druga ali u konačnici se ne vidi. Ne smeta 🙂

Nakon malo zezancije sa gusjenicama, podvozje je poprimilo svoj konačni oblik. Preporuka je da na gornju polutku podvozja ne lijepite pojedine članke gusjenica (kako kaže sastavnica) već da pričekate kad zalijepite kadu i gornji dio pa onda to polijepite.

Ovo se radilo u 2017, a onda sam ove godine odlučio izdvojiti više vremena za maketu i ona je uskoro počela poprimati svoj krajnji oblik.
Cijev je dobila brzi tretman sa Tamiya white putty, kako bi uklonio šav po sredini.

No nakon kratke terapije i malo ljubavi sa nekoliko brusnih papira različite gradacije dobije se sasvim zadovoljavajući konačni izgled cijevi.

Kupola je osim rukohvata zgotovljena. Odlučio sam zatvoriti kupolu, iako Tamiya nudi i figuru zapovjednika koji viri iz otvora. Preostali su još rukohvati, možda iskoristim žicu (ako je nađem), a ako ne, plastika je sasvim zadovoljavajuće debljine. Ove godine kada smo na Turnju gledali tenkove, baš mi je upalo kako su ti rukohvati u stvari debeli i ponekad pretjerujemo u stanjivanju i korištenju žica – osim u mjerilu 1/72 gdje tehnologija jednostavno ne dozvoljava tako tanku izlivenu plastiku.

I jedna fotografija za kraj. Potrebno je polijepiti bačve za gorivo, srediti kabel za šlepanje (vjerojatno sa koncem), polijepiti još par dijelova i to je to.